.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خبر داد؛
جابجایی ۳ فرماندار در استان قطعی است
شمال نیوز: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: طبق آخرین تصمیمات جابجایی ۳ فرماندار در استان قطعی است و کارهای آن در شرف انجام میباشد.

شمال نیوز: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: طبق آخرین تصمیمات جابجایی ۳ فرماندار در گیلان قطعی است و کارهای آن در شرف انجام میباشد.

به گزارش شمال نیوز، اکبر پوراوزان اظهار کرد: تاکنون ۴۳ حزب در گیلان صاحب پروانه رسمی شده اند، این در حالی است که از این تعداد ۲۳ مورد در دولت تدبیر وامید پروانه فعالیت گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل احزاب یک فرهنگ سیاسی در استان و کشور است، افزود: همین تعداد حزب هم در استان بصورت غیر رسمی فعالیت دارند که البته مانع آن ها نمی شویم ولی می خواهیم نسبت به دریافت پروانه فعالیت اقدام نمایند و برای این کار فراخوان داده ایم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در خصوص تجمعات و راهپیمایی ها گفت: تجمعات دستور العمل های خودش را دارد و راهپیمایی ها در فضای باز بدستور نماینده عالی دولت در استان است.

پوراوزان در خصوص نقد های اخیر در این حوزه گفت: فعالیت ما حول مسئولیت های اجرایی است و از منظر قانون، ما پذیرای نقد دوستان هم هستیم ولی مخالفت های آنان قانونی نیست، انتظار داریم دوستان به مصادیق قانونی و مجاری آن آشنا بوده و احترام بگذارند.

وی ادامه داد: براساس قانون نیز حق را برای همه گروه های سیاسی دولت، اعم از موافقان، مخالفان، اصلاح طلب و اصول گرا و… در چهار چوب قانون محفوظ می دانیم و از این مسیر تخطی نخواهیم کرد .

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در خصوص آخرین تغییرات در فرمانداری های گیلان گفت: طبق آخرین تصمیمات جابجایی ۳ فرماندار در گیلان قطعی است و کارهای آن در شرف انجام میباشد.کاسپین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.